Uda honetan EHUn...
Eskaintza osoa ikusteko hemen klikatu:
http://udaikastaroak2.i2basque.es/portal/images/edicionesAnteriores/14-UIK-avancePrograma.pdf
Eta matrikula egiteko:
http://udaikastaroak2.i2basque.es/portal/images/impresos/Matricula%202014.pdf
Irakasleentzat bereiziki:
|
Irakasteko ikasten / Aprender para enseñar / Learning to teach
|
|
Aurtengo egitarauatik (Uda Ikastaroen
XXXIII. edizioa - Europar Ikastaroen XXVI. edizioa) 29 Ikastaro hautatu
dira. Horietan gai ugari eta anitzak landuko dira eta irakaskuntzako
profesionalak prestatzera eta eguneratzera bereziki bideratutako
zehar-zikloa osatuko dute.
Ziklo horrek “IRAKASTEKO IKASTEN” du izena
eta Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura
Sailarekin batera prestatu da. Ziklo Honetako ikastaroak homologatuak
izan dira parte hartzen duten irakasleek dagokien agiria lor dezaten.
Prest_gara ikastaro gisa adierazita daudenak 2014-2015 prest_gara planaren prestakuntza eskaintza barruan sartuko dira.
A.8 |
|
Violencia ascendente: “Mi hijo nos pega, necesito ayuda” (C) |
|
1 y 2 sept. |
1468170001 |
B.5 |
|
El
profesor de segundas lenguas / VII: Competencias digitales para la
enseñanza y el aprendizaje – (y II) Aprendizaje en la red y redes
de aprendizaje (C) |
|
16 / 18 julio |
1408CZZ725 |
D.1 |
|
Educación afectivo-sexual en la adolescencia, competencias para la vida (C) |
|
23 / 25 junio |
1408CZZ726 |
D.3 |
|
Padres desesperados con hijos adolescentes (C) |
|
22 / 24 julio |
1468170004 |
G.5 |
|
Hitz gutxirekin asko esateko erronka: MIKROIPUINAK (S) |
|
abu. 25 eta 26 |
1468170005 |
H.1 |
|
¿Qué hay que enseñar hoy en la escuela? (C) |
|
25 / 27 junio |
1408CZZ727 |
H.2 |
|
Enseñanza Secundaria: Nuevas metodologías para la prevención del consumo de drogas (S) |
|
26 y 27 junio |
1468170007 |
H.3 |
|
Observación sistemática de la educadora Pikler-Lóczy: “Cuando educar empieza por cuidar” (C) |
|
30 junio / 2 jul. |
1408CZZ728 |
H.4 |
|
Irakurtzeko gaitasuna garatzeko bideak (C) |
|
eka. 30 / uzt. 2 |
1408CZZ729 |
H.5 |
|
Competencias básicas: del currículo a la práctica del aula (C) |
|
4 y 5 sept. |
1408CZZ730 |
H.6 |
|
Ikasteko kooperatu / kooperatzen ikasi, ikasgelan (S) |
|
uzt. 16 eta 17 |
1408CZZ731 |
H.7 |
|
Metodologías y modelos emergentes de enseñanza-aprendizaje: los MOOCs (Masive Open Online Courses) (C) |
|
16 / 18 julio |
1408CZZ732 |
H.8 |
|
La magia: estrategia didáctica de acercamiento a la ciencias (C) |
|
17 y 18 julio |
1468170013 |
H.9 |
|
Garapeneko eta Garapenerako Zirkuitu Komunikatibo Arrakastatsuak. Bere baliagarritasuna (C) |
|
uzt. 21 / 23 |
1468170014 |
I.3 |
|
Cultura con ‘M’ de Matemáticas: una visión matemática del arte y la cultura (C) |
|
10 y 11 julio |
1468170015 |
J.1 |
|
Bertsolaritza eta ahozkotasuna Hezkuntza Arautuan (C) |
|
uzt. 7 / 9 |
1408CZZ733 |
N.1 |
|
La ciencia de nuestras vidas (C) |
|
1 / 3 sept. |
1408CZZ734 |
2.4 |
|
Humanizar la educación (V) |
|
27 / 29 junio |
--- |
2.12 |
|
XVIII Simposio sobre la Enseñanza de la Geología (V) |
|
14 / 19 julio |
--- |
3.5 |
|
Challenges of science education: moving toward Europe, and the local model (W) |
|
7 and 8 July |
1468170020 |
3.6 |
|
Atzerriko unibertsitateetan euskara eta euskal kultura irakasteko prestakuntza ikastaroa. Excellence in Basque Studies (IV) (W) |
|
uzt. 7 / 9 |
1468170021 |
3.9 |
|
Formación práctica para Animadores de Lectura (W) |
|
junio, 1, 7 y 8 julio |
1468170022 |
6.1 |
|
“Once upon a time….” Techniques for storytelling in English (T) |
|
23 and 24 June |
1408CZZ735 |
6.2 |
|
El Títere y el alfabetismo (T) |
|
30 junio y 1 jul. |
1468170024 |
6.3 |
|
Idazketa sortzailea gelan, nitikgura –II-: irudimena, emozioa, 5 giltza eta 5 zentzumen (T) |
|
uzt. 7 eta 8 |
1408CZZ736 |
6.5 |
|
Educar para los conflictos desde el humor y la risa (prevención, afrontamiento y resolución) (T) |
|
28 / 30 julio |
1468170026 |
6.6 |
|
Jendaurrean hizketan (T) |
|
uzt. 29 eta 30 |
1468170027 |
6.9 |
|
Hablar siempre con eficacia: en privado, en público, en radio y en televisión (T) |
|
25 / 28 agosto |
1468170028 |
6.10 |
|
Cómo escribir y publicar un artículo de investigación (T) |
|
28 y 29 agosto |
--- |
Animatu zaitezte!
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina